شرکت پاسارگاد، طراح، سازنده و مجری هتل و رستوران دریایی

سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳

شرکت آریا گستر پاسارگاد خاوران

خانه » شرکت آریا گستر پاسارگاد خاوران

شرکت پاسارگاد؛ طراح، سازنده و مجری هتل و رستوران دریایی

شرکت آریا گستر پاسارگاد خاوران طراح، سازنده و مجری برتر در زمینه پروژه‌های تفریحی و توریستی پردرآمد می‌باشد. این شرکت قادر به اجرای جدیدترین پروژه‌های توریستی و تفریحی خلاقانه، رستوران‌ها و هتل‌های خاص و ساختمان‌هایی با معماری عجیب و منحصر به فرد است که برای اولین بار در ایران و جهان ساخته می‌شود.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های انسان خلق ایده و سرمایه‌گذاری هوشمند (بهترین سرمایه گذاری) است. شرکت پاسارگاد با تلاش و تجربه چندین ساله خویش و پیشگام در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های توریستی توانسته بهترین و جدیدترین ایده‌های توریستی، عمرانی، تفریحی و رستورانی را به مرحله اجرا دربیاورد.

قطعا خلاقیت و اولین بودن در هر زمینه باعث پیشرفت، شهرت (ماندگاری نام) و موفقیت می‌شود. شاید دلیل ماندگاری بسیاری از برندها و ثبت دائمی آن‌ها در ذهن مردم همین باشد. اینجاست که فلسفه و ریشه شعار شرکت پاسارگاد (با ما ستاره شهرتان شوید) بیشتر نمایان می‌شود.

با سرمایه‌گذاری در هر یک از پروژه‌های توریستی شرکت پاسارگاد، علاوه بر در اختیار داشتن درآمد بسیار بالا و یک بیزینس با پرستیژ، شما را تبدیل به قطب گردشگری شهر، استان و حتی کشور می‌کند.

با توجه به متعدد بودن رستوران‌ها و تفریحات تکراری در سطح کشور، مردم به دنبال تجربه یک مکان خاطره انگیز و خاص هستند که بتوانند هیجان را تجربه کنند. داشتن یک ساختمان با معماری خاص و لاکچری یا داشتن یک رستوران یا کافی شاپ خاص و عجیب و ده‌ها پروژه خلاقانه شمارو در شهرتان تبدیل به یک برند می‌کند. بیزینس شما محل گردآوری مردمی می‌شود که آمده‌اند مبلغی را جهت تفریح لاکچری و هیجانی خود بکنند و این برای شما و آن‌ها بسیار خوشایند است.

این بیزینس خستگی ندارد و برخلاف بسیاری‌های از کارها و مشاغل خسته کننده، به شما روزانه نشاط و شعف و رضایت‌مندی می‌بخشد.

سرمایه‌گذاران گرامی می‌توانند با توجه به میزان سرمایه خویش بهترین پروژه توریستی را از شرکت پاسارگاد دریافت نمایند و با اجرای آن ستاره شهر خودشان شوند.

شرکت پاسارگاد به عنوان شرکت برتر در زمینه‌ی طراحی، محاسبات سازه‌ای، ساخت و اجرای هتل و رستوران دریایی با تکیه بر دانش مهندسی و استانداردهای روز دنیا می‌باشد.

وب‌سایت اصلی شرکت پاسارگاد: www.pasargadstructure.com
ایمیل: sup@pasargadstructure.com
وب‌سایت بین المللی شرکت پاسارگاد (زبان انگلیسی): www.touriststructures.com

تلفن همراه: ۰۹۱۲۵۰۲۴۰۸۶ مدیرعامل (مهندس سعید صفری)
تلفن ثابت: ۰۵۱۳۳۶۶۶۶۶۴ – ۰۵۱۳۳۶۶۶۶۰۸ – ۰۵۱۳۳۶۶۶۶۰۹
آدرس: مشهد، خیابان فلسطین، نبش فلسطین۳۳، پلاک۱۹۰، طبقه اول


تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آریا وب پاسارگاد شرق توس می‌باشد. ©
LemonTheme